Γιάννης Ισιδώρου, Homo Camcordus. Οι ευαισθησίες του Γιώργου Άζα

(απόσπασμα)

Α. 
Ιστορική αναδρομή και έννοια
§1. Τοποθέτηση της έννοιας

Καταγραφή είναι η διαδικασία κατά την οποία το ίχνος ενός γεγονότος αποτυπώνεται με τη χρήση εργαλείων από έναν άνθρωπο ή ομάδα ανθρώπων.
Κάθε καταγραφική δραστηριότητα είναι μια δραστηριότητα κατ’ εξοχήν υβριστική προς τους συνανθρώπους και τη γύρω φύση τους.
Ο Γιώργος Άζας μυρίζει τα καλώδια.
 Ελέγχει τα βύσματα με τον μεγεθυντικό του φακό.
 Βάζει ένα ένα τα εξαρτήματα στο ειδικό τους σακίδιο, χωρισμένο σε ανάλογα διαμερίσματα. Σκοτεινά.
Eίναι ένα μηχάνημα κι ο ίδιος.
 Κοιτάζει ψηλά τον ουρανό μισοκλείνει τα μάτια να προστατευθεί 
από το φως. 
Κατεβαίνει τα σκαλιά. /
Η αποστολή του ξεκινά στον σημερινό κόσμο.
Η «τέχνη» του πολέμου γίνεται «επιστήμη».
 Σε κάθε στιγμή της ύπαρξης όροι του είναι παρόντες. 
Όλοι είναι στρατιώτες.
Κάθε ένας σκοπό του έχει την επιβίωση. Αυτό είναι το κυρίαρχο πάθος.

Η οποιαδήποτε δράση έχει πια τακτική σημασία, 
υπάρχουν μυστικά που πρέπει να μάθεις και μυστικά που 
οφείλεις να διαφυλάξεις. Υπάρχει πάντα 
κάποιος σκοπός.
 Ο Άζας γνωρίζει την απόκρυψη διά του αντιπερισπασμού, 
δηλαδή διά μέσου μιας άλλης αποκάλυψης. 
Φωτίζω κάτι για να βυθίσω κάτι άλλο στο σκοτάδι.
 Μπαίνω εμπόδιο στο φως για να φανερωθώ, και πάει λέγοντας.

Στο μετρό το μηχάνημα των εισιτηρίων καταγράφει την είσοδο του Άζα στην αποβάθρα. Αυτός εκδικητικά το φωτογραφίζει με μια μικρή ψηφιακή κάμερα που έχει στην τσέπη του γιλέκου του.

>>>>>

About isidorou

everyday life, daydreaming, critique,fragments and theories, impossibilities, practices,false strategies, city slang
%d bloggers like this: